Get Adobe Flash player

Ekskursiją į Pagramančio regioninį parką

Gegužės 16 dieną su mokykliniu autobusiuku pajudėjome iš gimnazijos kiemo į Pagramančio miestelį. Ten yra Pagramančio regioninis parkas. Jis- vienas iš 30 Lietuvos regioninių parkų ir užima 9 vietą pagal dydį.  Atvažiavus į parko lankytojų centrą, mus pasitiko kultūrologė Lina Misiulytė. Ji mums aprodė visą parką.

Pirmiausia pamatėme  Akmenos ir Jūros upių santaką. Vėliau keliavome į Švč. Mergelės Marijos Nekaltojo Prasidėjimo Bažnyčią. Čia yra ir vienas Tauragės seniausių medinių pastatų – klebonija. Apsižvalgę važiavome Pagramančio piliakalnio link ir ten pasivaikščiojome pažintiniu taku. Vėliau užlipome ir į patį piliakalnį, nuo kurio atsivėrė vaizdas į visą Pagramančio miestelį. Nusileidę nuo piliakalnio, pasidarę nuotraukų, nusprendėme nuvykti ir į Pagramančio atodangą, kuri yra lyg atversta ledynmečio knyga su paliktais įvairiais sluoksniais: smėlio,  aleurito ir kitais. Grįžę  prie autobuso, padėkojome gidei už ekskursiją po Pagramančio regioninį parką ir grįžome atgal į savo taip pat mylimą miestuką – Pajūrį.

Ši ekskursija- tai gimnazijos direktoriaus Juozo Žymančiaus dovana komandai, laimėjusiai viktorinoje, skirtoje Žemės dienai. Dėkojame direktoriui ir geografijos mokytojui Algimantui Dragūnui už šią pažintinę išvyką.