Get Adobe Flash player

Vasaros poilsio stovykla „Legendų ir padavimų takais“

Ir vėl mes, Pajūrio Stanislovo Biržiškio gimnazijos 6 – 7 klasių mokiniai, susitikome vasaros poilsio stovykloje „Legendų ir padavimų takais“. Kaip ir kiekvienais metais, stovyklos vadovai nesiliauja mūsų stebinti įvairiomis įdomiomis kelionėmis. Štai kaip mes praleidome šias penkias nuotykių kupinas dienas...

Pirmadienį nukeliavome į Šaltojo karo muziejų, kuris įsikūręs Žemaitijos nacionaliniame parke. Muziejus įrengtas buvusiame Sovietų Sąjungos balistinių raketų šachtiniame paleidimo komplekse, Plokštinės raketų bazėje. Taip pat vykome į Platelius- vieną gražiausių ir garsiausią praeitį turinčių Žemaitijos miestelių. Pakilome į 15 m aukščio Apžvalgos bokštą.

Antradienis ir trečiadienis buvo labai šiltos ir smagios dienos, kurias praleidome D. ir P. Dainauskių sodyboje. Į sodybą atvykome dviračiais su Pajūrio 10 kuopos jaunaisiais šauliais. Žaidėme labai linksmus žaidimus: tinklinį, bavarišką tinklinį, šaudėme, pūtėme milžiniškus muilo burbulus, piešėme ant akmenų... taip pat maudėmės Jūros upėje, vyko grill fiesta, karaokė vakaras prie laužo bei diskoteka su DJ. Nakvojome palapinėse. Kaip atvažiavome, taip ir išvažiavome „su trenksmu“. Nuoširdžiai dėkojame mokytojams Danai ir Pranui Dainauskiams, kurie mus taip šiltai priėmė į savo išpuoselėtą sodybą.

Ketvirtadienį keliavome po Šiaulių rajoną. Aplankėme Kryžių kalną, pabuvojome Kurtuvėnų regioniniame parke, buvome dvare, kurio pašonėje yra įsikūręs žirgynas, ir patys turėjome galimybę pajodinėti. Buvome Vytauto ir Reginos Mataičių juodosios keramikos dirbtuvėse Gruzdžiuose. Iš molio pasigaminome sau ir kitiems įvairių suvenyrų.

Penktadienį su gide vaikščiojome po Pagramančio regioninį parką ir grožėjomės jo įdomiausiais objektais. Ir galiausiai surengėme stovyklos uždarymą Lakštingalų slėnio poilsiavietėje.

AČIŪ tariame socialinei pedagogei Reginai Rimkutei, mokytojams Dianai Rupšienei, Daivai Stragauskienei, Irenai Linkytei, Kristinai Katauskaitei, Genovaitei Salienei, Vladui Budvyčiui, Virginijui Kazlauskiui ir Algimantui Dragūnui ir visiems, kurie bent kiek prisidėjo prie stovyklos organizavimo ir tobulinimo!!! Linkime ir toliau būti tokiems kūrybingiems ir linksmiems bei kitais metais tęsti šią veiklą, kuri tikrai pagyvina ir nuotykiais papildo mokinių gyvenimus.