Get Adobe Flash player

"Žaidžiame matematiką"

Gruodžio 2 d. gimnazijoje vyko Kultūros paso finansuojama programa „PLAY MATH: 1-2-3-4” ir 3–5 klasių mokiniai patyrė, kaip būtų galima mokytis matematikos įdomiai ir įtraukiai.

PLAY MATH – tai interaktyvus komandinis užsiėmimas, kuriame naudojant žaidimus ir teatrines simuliacijas mokomasi matematikos. Šis užsiėmimas atskleidžia asmeninį bei komandinį kūrybinį mąstymą bei įgalina praktiškai spręsti matematines užduotis. Ilgainiui, taikant šiuos metodus, vystosi matematinis mąstymas. Atliekant užduotis, aktyvuojami ir lavinami 5 kūrybinio mąstymo įpročiai: vaizduotė, smalsumas, atkaklumas, nuosekli praktika, bendradarbiavimas ir 5 mąstymo tipai: analitinis, loginis, strateginis, kritinis ir divergentinis.

Dažnai mokiniai išsigąsta tekstinių uždavinių: pamatę ilgus tekstus, net nebesistengia nieko spręsti, nes jiems tai atrodo sudėtinga. Norint padovanoti vaikams malonios patirties mokytis žaidžiant ir įtikinti, kad tuos uždavinius įmanoma įveikti, užduotys sudarytos pagal tuos pačius nuobodžius testus, tik jos ,,įvilktos į kitą rūbą“ ir motyvacija juos atlikti visai kita. Daug kas pasikeičia, kai vaikai dirba komandomis.

Regina Rimkutė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui